art specially nijkerk 2018

We zijn gestart in Nuland en via Zeist in Nijkerk beland. Nicht dass Ihr glaubt ich hätte Sie bestempelt.


Pin On Tips And Stampin Techniques

Klaartjes kaartjes en meer.

. Stampotique gastdesigner september 2012 en oktober 2018. My gift for my friends. Art specially stempel event in Nijkerk.

Verwerkt met NUVO by Tonic Studio. Elizabeth Craft Designs op het ARTSpecially Event in Nijkerk. Klar dass es zur Art Specially auch etwas gab.

Heerlijk rondgeneusd bij de vele stands en workshops ATCs geruild de blogmaatjesmeet. Voor mij is het dan altijd heel moeilijk om iets te kiezen. Ik wil jullie hartelijk danken voor.

February 2018 3 3 posts. Verleden week meet een aantal hobby vriendinnen een weekend naar Nijkerk geweest. Voor ons al de 9e keer.

If you have the possibility to visit this mixed media event I can surely recommend it. Ik gebruik Soft Finisch Cardstock een mix van 2 diktes 230 gram en 270 gram. Art Specially Event Hallo ik ben weer terug na een lang weekend en een bezoek aan het Art Specially Event in Nijkerk.

Het wat TE veel. Wat was dat ontzettend leuk gisteren op de stempelbeurs Art Specially. Das war mir da garnicht bewusst sind Chris und ich nach Holland Nijkerk gefahren um uns mit unseren Crazy-Mädels zu treffen und das Wochenende auf dem ART-SPECIALLY-EVENT zu verbringen.

Afgelopen zaterdag ben ik samen met Mariken en Ellen naar de Art Specially beurs in Nijkerk geweest. Hier zie je alle workshops waar ik aan mee heb gedaan. De Art Specially in Nijkerk.

Wir strömten mit der Schlange in die Halle und unser erster Weg führte uns mit Holly die schon auf uns gewartet hatte zu Gummiapan. Meine Workshop-Projekte My workshop-projects. Workshop 2018 Spelen met Inkt verzorg ik met veel plezier in de gezellige hobbyzaak Stamps and Cards.

March 2018 1 1 post. 2018 103 december 8. Art Specially april 13 2018 Morgen zaterdag 14 april ben ik in Nijkerk op het Art Specially Event.

Art Specially Event Nijkerk Hallo allemaal Ik wil jullie even laten zien wat ik allemaal gedaan heb op het Art Specially Event. Art Specially 2015 Nijkerk Wat later dan gepland een verslagje van Art specially vorig weekend. Art Specially 2018.

2018 92 december 10 november 9 oktober 7 september 2. Wow het was weer supertof maar wel heel druk vooral zaterdag. Art Specially Hallo blogmaatjes Morgen is het zover.

Velen onder ons gaan er naartoe en maken volop ACTs om er te ruilen. Art Specially Event 2018 Nijkerk. Die beurs is zo ongeveer een thuiswedstrijd ik zou op de fiets kunnen als ik dat zou willen maar dat wil ik niet want hoe neem ik dan al mijn aankopen mee terug naar huis -P.

SabineManuChrisAnkeIch und Irmhild Am Freitag den 13ten April. Bedankt en enkele videos - Hallo blogvolgers op de grens tussen 2017 en 2018 kom ik nog een keer met een berichtje voor jullie. The presents Ive got.

Vorig jaar stond ik er zelf met een aantal StampinUp vriendinnen maar deze keer had ik het anders bedacht en wilde ik zelf rond neuzen en leuke workshops doen. Alle Schenklis die ich bekommen habe. My new designs and samples with the Crafter.

We konden voor de opening al een beetje rondsnuffelen tussen de linten door. Samen met Stephanie hebben we 2 fantastische dagen gehad. Heel luxe werd ik opgehaald en vertrokken we op tijd richting Nijkerk.

Oxide Distress Inkt Ranger. Vandaag was ik er. As you all know I just visited the very popular CREATIVEWORLD 2018 in Frankfurt.

1314 April 2019 Art Specially Nijkerk The Netherlands 89 June 2019 ScrapAin Chambery France. September 2018 1 1 post. Auf der CREATIVA war es am Stand von Janett ja so unglaublich voll gewesen dass wir nun hofften Ihre tollen Stempel und Stanzen in Ruhe ansehen zu.

Mooie badge heb je gemaaktCarolineVeel plezier in Nijkerk. De andere Crazy Amigos. Vandaag vooral nagenieten van alles.

April 2018 1 1 post. Ik had met mijzelf afgesproken om GEEN stempels te kopen omdat. Ik ga ook en heb verschillende kaartjes gemaakt.

Art Specially - Nijkerk 2. 1e in de top 3 13-5-2015 en 3e op 8-7-2015. Eingestellt von Gabi MeWi.

De leukste beurs allertijden. Die Crazy-Mädels beim Warten in der Halle von li nach re. Als je het leuk vindt kun je bij mij dit label met het mooie monstera blad komen maken.

De grootste verrassing was op zondag 6 april. Wat was er weer veel te beleven en te zien. Art Specially 13 en 14 april was er weer het Art Specially event in Nijkerk.

Die Tütchen waren schon fertig. We wisten dat ze zou komen buurten maar we hadden haar nog nooit gezien. November 2017 1 1 post.

Zondag had ik gezellig met een aantal vriendinnen afgesproken om naar de Art Specially beurs te gaan in Nijkerk. Hartjes zitten bij deze set veel mogelijkheden ermee. Ook deze zal live te zien zijn op het ARTSpecially Event 14 en 15 April.

52 weeks to Christmas. Und das habe ich verschenkt. Ik sta in nr.

We raakten gezellig aan de praat over alle materialen die Maria Vennekens en haar man te koop hadden op de stempelbeurs. Maandag 9 april 2018 ACTs voor Nijkerk Hallo iedereen het volgend weekend is er weer het grote ArtSpecially Event in Nijkerk. Winnaar 2e prijs challenge 202 1-6-2018.

APC ATC donderdag 26 april 2018 Art specially event Het is al bijna twee weken geleden dat het Art specially event plaats vond in Nijkerk. Post not marked as liked. Kamen Felicitas und ich erst um kurz nach 10 in Nijkerk an.

Art Specially en nagenieten. Aufgehübscht wurde das Tütchen nur mit einem Tag von Kesi Art einem Stempel von Dini Design. Art Specially Voor de ArtSpecially beurs in Nijkerk van het afgelopen weekend gaf Angela een stempellap uit en ik heb er met panpastels deze kaart mee gemaakt.

Natuurlijk met de Te Gekke Krijtjes Zondag 15 april kun je ook een workshop met de Te Gekke Krijtjes volgen. Art Specially Event 2014 in Nijkerk. Zondag 15 april 2018.

Voor de eerste keer en ik heb mijn ogen uitgekeken. Ik heb heel veel hobby-vriendinnen ontmoet helaas ook enkele gemist natuurlijk gewinkeld en ook enkele workshops gevolgd. Hallo iedereen Hier ben ik dan met mijn verslag over het Art Specially Event.

Was ich bekommen habe habe ich Euch im letzten Post schon gezeigt und Heute zeige ich Euch mein kleines Mitbringsel. Verwerkt op de bloemen. Meine Einkäufe My shopping.

Als eerste hebben we bij Willy een workshop gevolgd. En wat is er toch een gemoedelijke sfeer. Selfmade Garam Masala-spice.

December 2018 1 1 post. Ik kreeg zo veel indrukken dat ik na een half uur dacht. On the 14th and 15th of April I will be demonstrating my whole new line at The ART SPECIALLY EVENT in Nijkerk The Netherlands.

Je vindt me bij de kraam van Te Gek. Ben hier te bewonderen op zondag 13-06-2010. Rond 11 uur stond ineens onze mede CZT-er Diana Schreur bij onze stand.


Liesy Creative Moments Art Specially Mixed Media Event 2017 Avondprogramma


Art Specially 2018 P Boonzaaijer


Pin On Tips And Stampin Techniques


Jeannette Huisbrink En Audrey Meijs Fresco Finish Ws Ase 2018 Cards Handmade Butterfly Cards Pretty Cards


Liesy Creative Moments Art Specially Mixed Media Event 2017 Zaterdag Kunst Ideeen


Pin On Tips And Stampin Techniques


Pin By Tine Tieben On Kerstkaarten Vintage World Maps Cards Art


Pin On Tips And Stampin Techniques

0 comments

Post a Comment